Công Ty TNHH CBRE Việt Nam

Receptionist

Công Ty TNHH CBRE Việt Nam

Lương: Đã hết hạn nộp hồ sơ Lưu

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Provides administrative support to a department or office location. Provides support for reception and guest services, mail services, phone, meeting rooms and location services.


ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES

Receives and directs incoming calls to appropriate personnel and voicemail.

Greets and announces clients, applicants and visitors. Follows security procedures for recording guests, suppliers and other visitors. Arranges escorts as needed. Issues visitor passes and validates parking.

Assists with scheduling and preparing meeting and conference rooms. Coordinates setup of conference/meetings rooms. Arranges for and reserves projectors and other meeting equipment, ensuring equipment is in good operating condition. Arranges video and/or web conferencing as needed.

Coordinates catering for meeting and events. May negotiate pricing and menus. Secures approvals for catering expenses and reviews invoices to arrange billing to appropriate department or business unit.

Performs general clerical duties associated with distributing office faxes, packages and mail as required. Uses tracking systems to record inbound and outbound courier, freight and mail. Meters mail. Arranges messenger service as needed. Follows location security procedures for screening inbound deliveries.

Orders office supplies and other common use items for the location, such as café supplies, equipment toner, printer paper, freight and shipping supplies etc.

Maintains neat appearance reception area, conference rooms café and other common areas. Requests building and housekeeping services as needed. Periodically inspects common area equipment to ensure good operating condition. Arranges equipment service as needed.

Maintains records and logs of service requests and tracks their status.

Maintains a file of services including transportation sources, accommodations, and referral contacts. May arrange convenience/hospitality services for guests such as transportation, tickets, reservations, etc.

Performs other duties as assigned.


SUPERVISORY RESPONSIBILITIES

No formal supervisory responsibilities in this position.

Yêu cầu công việc

- Fluent in English communication
- 2 years of related experience
- Proficient in MS office
- Good at problem Solving skill

Chia sẻ việc làm này

Tập đoàn CBRE mã niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán New York – NYSE: CBG, thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ và tư vấn đầu tư bất động sản lớn nhất thế giới tính theo doanh thu năm 2018. Công ty có hơn 90.000 nhân viên không bao gồm các chi nhánh và phục vụ các nhà đầu tư và người thuê bất động sản thông qua hơn 480 văn phòng không bao gồm các chi Nhánh trên toàn thế giới. CBRE cung cấp một loạt các dịch vụ tích hợp, bao gồm quản lý cơ sở vật chất, giao dịch và dự án; quản lý tài sản; quản lý đầu tư; thẩm định và định giá; cho thuê tài sản; tư vấn chiến lược; môi giới; dịch vụ thế chấp và dịch vụ phát triển. Chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên có kinh nghiệm, chuyên nghiệp để tham gia vào đội ngũ nhân viên của Bộ phận Dịch vụ Tư vấn và Quản l‎ý Dự án.


Địa điểm Tầng 13, Toà nhà AB Tower, 76A, Lê Lai, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, TPHCM, Việt Nam, TP HCM

Quy mô công ty Từ 100-500 nhân sự

Địa điểm Tầng 13, Toà nhà AB Tower, 76A, Lê Lai, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, TPHCM, Việt Nam, TP HCM

Quy mô công ty Từ 100-500 nhân sự