Aden  Việt Nam

Operation Supervisor

Aden Việt Nam

Lương: Hết hạn trong 9 ngày Lưu

Phúc lợi

Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo

Mô tả công việc

At CBRE, you are empowered to take your career path into your own hands. Our people enjoy workplace flexibility in a global organization with tremendous scale providing corporate real estate and property services. Each day you will work in an inclusive and collaborative environment with supportive teammates and be challenged to grow and be your best every day.

We have an opportunity for an experienced Operation Supervisor to be responsible for the Residential properties. The primary focus of this role is on service quality, whilst ensuring efficient management The successful candidate will enjoy working within a great team with a defined career development pathway.

Job Description

1. Support for Property Management in the entire operation management at the project, meet the needs of customers, ensure timely service delivery as well as timely resolution of issues related to provide Services, manage projects, comply with policies, procedures, regulations and obligations and contractual standards.
2. Make sure to check your property regularly. Propose and / or approve changes, maintenance and restoration as necessary.
3. Proposal to negotiate the Contract and monitor the services of the supplier (contractor) as required.
4. Interact with apartment owner / customer (3rd party) to make sure work goals are met.
5. Proactively regulate / forecast the management plan and prepare resources every quarter, ensure to meet the relevant service / budget requirements. Reasonably manage costs and explain the differences.
6. Receive and handle customer requests and complaints related to the quality of the Services in the building.
7. Supervise the quality of daily services of contractors at the project, timely regulate personnel to perform periodic and unexpected tasks at the Project, periodically evaluate the quality of contractors.
8. Prepare and provide timely, accurate and complete report as required.
9. Perform other duties as assigned.

Yêu cầu công việc

1. Graduated College / University
2. Property Management License required. Knowledge of financial terms and principles.
3. At least 2 years of experience or relevant industry training.
4. Be impartial, progressive, highly responsible, service awareness, trustworthy
5. Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook).
6. Good communication, presentation, and writing skills,
7. Able to analyze and calculate basic financial / intermediary figures.
8. Organize, solve problems well.
9. Good communication English.

Việc làm tương tự

NHÂN VIÊN KINH DOANH Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Tân Hưng

Công ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Tân Hưng

Địa điểm: TP HCM

Lương:

Tuyển gấp 5 NVKD + % HH Công ty TNHH Tư vấn Bất Động Sản Việt Anh

Công ty TNHH Tư vấn Bất Động Sản Việt Anh

Địa điểm: Hà Nội

Lương:

TUYỂN NHÂN VIÊN KINH DOANH Công Ty Thanh Giang

Công Ty Thanh Giang

Địa điểm: Hà Nội

Lương:

Chia sẻ việc làm này

Công ty TNHH ADEN Services Việt Nam thành lập từ năm 1997 tại Việt Nam với tư cách là nhà cung cấp hàng đầu quốc tế về dịch vụ Quản lý cơ sở (trụ sở chính tại Thượng Hải, Trung Quốc).



Chúng tôi hỗ trợ khách hàng đạt được hiệu quả cao hơn trong họat động kinh doanh cốt lõi bằng cách cung cấp cho khách hàng các dịch vụ hỗ trợ: dịch vụ ăn uống, dịch vụ vệ sinh và bảo trì bảo dưỡng, an ninh và quản lý rủi ro; quản lý cơ sở… đáp ứng các tiêu chuẩn quốc tế và yêu cầu về kỹ thuật.



Đến nay, chúng tôi có trên 26,000 nhân viên làm việc trên toàn thế giới với hơn 20 quốc gia và 2,500 nhân viên tại Việt Nam.

Địa điểm Phòng 901, Tầng 9, Tòa Nhà Coalimex Building, 33 Tràng Thi, Phường Trần Hưng Đạo, Quận Hoàn Kiếm, Thành Phố Hà Nội, Việt Nam, Hà Nội

Quy mô công ty Trên 5000 nhân sự