
Customer Service Manager Fluent English/french
CÔNG TY TNHH CARTER & FRONT OUTSOURCING
Lương: Đăng nhập để xem Đã hết hạn nộp hồ sơ Lưu
Phúc lợi
Mô tả công việc
- Recruit, train and manage Customer Service Team, make sure they are motivated and have the knowledge and skills needed to perform effectively. Create a team environment that focuses on serving both internal and external customers.
- Provide help and advice to customers using the organization’s products or services;
- Investigate and solve customers\' problems, communicate courteously with customers by telephone, e-mail and face-to-face
- Inform and train Customer Service Reps on new products, new problems and to enable the Reps to better answer customer questions
- Work with external call centers to support sales initiatives, prevent customer service issues, and ensure compliance with company’s policies.
- Resolve difficult issues regarding client complaints and other matters
- Plan, put into place and manage after-sales services, and continually improve those services
Yêu cầu công việc
- At least 3 year experience as same position
- Good leadership and team management skill
- Good problem solving skill
- Good interpersonal skill
- Must be able to work flexible hour.
Việc làm tương tự

CÔNG TY TNHH TOYOTA AN THÀNH FUKUSHIMA
Địa điểm: TP HCM
Lương: Đăng nhập để xem
Được thành lập bởi các chuyên gia từ ngành CNTT, tiếp thị, bán hàng và nhân sự; Carter & Font là chuyên gia trong việc cung cấp cho bạn nhân sự phù hợp với công ty và dự án của bạn.
Địa điểm L18-11-13, Tầng 18, Tòa Nhà Vincom Center Đồng Khởi, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, TP HCM
Quy mô công ty
Địa điểm L18-11-13, Tầng 18, Tòa Nhà Vincom Center Đồng Khởi, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành Phố Hồ Chí Minh, TP HCM
Quy mô công ty