CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DU LỊCH ONSEN FUJI

Assistant General Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DU LỊCH ONSEN FUJI

Lương: Đã hết hạn nộp hồ sơ Lưu

Mô tả công việc

Financial Returns:

Understand and assist General Manager with basic accounts payable/accounts receivable functions, along with P&L analysis and budgeting.
Control costs at same time as protecting the assets of the hotel
Turn in all paperwork in a timely manner with precision and exactness.
Responsible for daily, monthly, and annual property cash handling procedures, deposits, and security.
Ensure any irregularities are recorded in appropriate locations and brought to the attention of the GM and/or corporate.
Human Resources:

Create and maintain a strong team with great cohesiveness.
Under the direction of the General Manager, effectively hire, train, and hold accountable the entire staff of the hotel. Hire without any discrimination or bias.
Understand and execute company’s coaching and disciplinary policies.
Ensure team members Brand and Company’s educational standards are met and documented to brand standards.
Motivate team to drive revenue.
Business Development:

Understand sales effort within the market and drive both Occupancy and ADR.
When directed, assist with sales calls to top accounts and new accounts and constantly be engaged in the sales efforts.
Assist with account maintenance, prospecting, qualifying, and closing pertinent pieces of business.
Operations:

Understand the workings of a hotel. Deliver a consistently clean and well-maintained hotel.
Effectively execute and maintain all front desk, housekeeping, maintenance, and F&B logistics.
Demonstrate brand citizenship by maintaining compliance with all required brand standards, behaviors, hallmarks and license agreement mandates. This includes passing all brand Quality Assurance Audits and Local Inspections.
Drive improvement in guest satisfaction goals. Collaborate with hotel team members to establish and implement services and programs that meet or exceed guest expectations.
Interact with guests, solicit feedback and build relationships. Effectively respond to guests regarding service challenges
Use technology platforms to drive guest experience scores
Work with General Manager to achieve brand and corporate goals (daily, monthly, and annually).
Ensure a safe and secure environment for guests, team members and hotel assets in compliance with hotel’s or owner’s policies and procedures and regulatory requirements. This includes on-going hotel inspections and maintaining records to company and brand standards
Enhance the hotel’s reputation by accepting ownership for accomplishing new and different requests and exploring opportunities to add value to job accomplishments.

Yêu cầu công việc

Education/Experience

2-3 years’ hotel or other highly relevant hospitality experience and/or hospitality degree an accredited university. Same brand experience is preferred.

Knowledge, Skills and Ability

Must have excellent verbal and written communication skills including mastery of developing and maintaining client relations and networking in order to successfully drive existing and new business.
Must have interpersonal skills and commitment to internal customer service standards.
Must be highly organized.
Must be able to multi-task, a self-starter, and have the ability to apply appropriate resolution to stressful situations.
Must have strong computer skills and be able to operate the PMS.
Must be capable of performing all hourly functions and operating all equipment in hotel.
Must be able to work all shifts and be flexible in the amount of works hours at the job.

Quyền lợi được hưởng

Salary: 2000 - 3000 USD/month.

Từ khóa:

Hà Nội

Chia sẻ việc làm này

Onsen Fuji là một trong những nhà phát triển Bất động sản nghỉ dưỡng uy tín tại Việt Nam,đặc biệt trong lĩnh vực đầu tư Bất động sản, Thương mại, Dịch vụ gắn liền với nghỉ dưỡng và chăm sóc sức khỏe. Onsen Fuji tập trung khai thác thế mạnh tài nguyên thiên nhiên theo hướng hiện đại bền vững và góp phần quảng bá du lịch tại các địa phương tại Việt Nam. Với đội ngũ chuyên viên giàu kinh nghiệm và hiểu biết sâu sắc thị trường, Onsen Fuji tự tin đem đến dịch vụ chuyên nghiệp và hiệu quả tối ưu cho các nhà đầu tư. Onsen Fuji là đối tác tin cậy của nhiều Tập đoàn, tổ chức uy tín trên thế giới đặc biệt là Mỹ và Nhật Bản.

Thông tin Đăng ký kinh doanh

Tên công ty: CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DU LỊCH ONSEN FUJI

Loại hình hoạt động: Công ty cổ phần
Mã số thuế: 0108486106
Địa chỉ: Tầng 5, tòa nhà TTTM và dịch vụ Ngọc Khánh, số 1 Phạm Huy Thông, Phường Ngọc Khánh, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội.
Đại diện pháp luật: Bà Đặng Thanh Tú (Chủ tịch Hội đồng quản trị)
Vốn điều lệ: 1.000.000.000.000 VNĐ (Một nghìn tỷ đồng)
Ngành nghề kinh doanh chính:

Đầu tư và xây dựng nhà để ở, cho thuê, kinh doanh
Tổ chức giới thiệu và xúc tiến thương mại
Xây dựng công trình, kỹ thuật dân dụng, công ích, viễn thông, thông tin liên lạc
Kinh doanh bất động sản, quyền sử dụng đất thuộc chủ sở hữu, chủ sử dụng hoặc đi thuê
Đại lý, môi giới, đấu giá
Dịch vụ lưu trú ngắn ngày
Nhà hàng và các dịch vụ ăn uống phục vụ lưu động
Cung cấp dịch vụ ăn uống theo hợp đồng không thường xuyên với khách hàng (phục vụ tiệc, hội họp, hội nghị…)
Dịch vụ đặt chỗ và các dịch vụ hỗ trợ liên quan đến quảng bá và tổ chức tour du lịch…
Hoạt động các câu lạc bộ thể thao, du lịch

Địa điểm Tầng 5 Ngọc Khánh Plaza – số 1 Phạm Huy Thông – Ba Đình – Hà Nội, Hà Nội

Quy mô công ty Từ 100-500 nhân sự

Địa điểm Tầng 5 Ngọc Khánh Plaza – số 1 Phạm Huy Thông – Ba Đình – Hà Nội, Hà Nội

Quy mô công ty Từ 100-500 nhân sự